Subaru XV i potpuno novi Forester predstavljeni su kao prva dva hibridna modela za Europu
- Oba modela imaju posebno izrađene horizontalno postavljene motore i kombiniraju Motor Assist s tehnologijom Boxer i simetričnim pogonom na sva četiri kotača.
- Potpuno novi Forester e-BOXER odlikuje se novom platformom, tehnologijom prepoznavanja lica te ima novi X-Mode i automatsko kočenje pri vožnji unatrag.
- Predstavit će se i Subaru Levorg s najnovijim 2-litarskim motorom NA, a tu je i svjetska premijera konceptnog automobila VIZIV ADRENALINE.
Zaventem, 5. ožujka 2019. – Subaru Europe, europska podružnice tvrtke Subaru Corporation, danas je na konferenciji za medije na 89. Ženevskom međunarodnom sajmu automobila predstavila prvi hibridni Subaru XV i potpuno novi Forester e-BOXER. Uz to, Subaru je otkrio i najnovije promjene na Subaru Levorgu i pokazao novi konceptni automobil VIZIV ADRENALINE.
Subaru XV i potpuno novi Forester prva su dva modela koja imaju e-BOXER, Subaruovu novu generaciju koja kombinira Motor Assist s dvije Subaruove temeljne tehnologije: motor BOXER i simetrični AWD. Subaruov e-BOXER ima prilagođeni prijenos Lineartronic koji integrira električni motor pokretan litij-ionskom baterijom visokih performansi, istosmjerni pretvarač i inverter za elektromotore.
Opširnije specifikacije i slike pronaći ćete na našoj stranici http://www.subaru.eu/media.
Potpuno novi Forester e-BOXER
Od trenutka kad je stupio na scenu, 1997. godine, Forester je omiljeni izbor kupaca i profilirao se kao sigurno i pouzdano vozilo. Peta generacija ovog modela slavi Subaruovu baštinu i pouzdanost u potpuno novom paketu. Izrađen na temeljima Globalne platforme Subaru (Subaru Global Platform – SGP), potpuno novi Forester nudi nove dinamične vrijednosti koje rezultiraju vrhunskom kontrolom i stabilnosti, poboljšanim značajkama izbjegavanja opasnosti, responzivnijim upravljačem, izuzetno niskim vibracijama i generalno udobnijom vožnjom.
Novi model sačuvao je prepoznatljivu kombinaciju simetričnog AWD-a s novim pogonom e-BOXER. Uključuje 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment.
Kako bi odgovorio na sve uvjete u vožnji, Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon električnog motora i na pogon Motor Assist.
Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.
Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila uravnoteženija je.
Kako bi se vožnja bolje prilagođavala uvjetima na cesti, tu je standardni SI-DRIVE s nekoliko načina rada. Radi se o sustavu upravljanja performansama motora koji vozaču omogućuje da prilagodi usisne karakteristike motora tako što se bira između na čina rada „Intelligent” i „Sport”.
Sigurniji nego ikad do sad, novi Forester tehnološki je najnaprednije Subaruovo vozilo u trenutnoj europskoj liniji, opremljen naprednim sigurnosnim tehnologijama. U standardnoj opremi dostupna je i tehnologija pomoći u vožnji EyeSight koja poboljšava sigurnosni paket kao i sustav nadzora vozača Driver Monitoring System, nova tehnologija prepoznavanja lica koja obavještava vozača kad registrira da je umoran ili mu nešto odvlači pažnju. Tu je i automatsko podešavanje postavki položaja sjedala, vanjskih retrovizora i klimatizacijskog uređaja. Uz to, novi model predstavlja i funkcionalnost kočenja u vožnji unatrag koji pomaže da se izbjegnu sudari pri vožnji unatrag i smanje oštećenja u slučaju sudara.
Novi model je najprostraniji i najsnažniji Forester do sad. Ima interijer izrađen od kvalitetnih materijala, prostranu putničku kabinu i prilagodljiv prtljažnik, a kompaktna baterija minimalno utječe na veličinu kabine i prtljažnika. Ukupna širina novog Forestera povećana je za 20 mm kako bi vozaču i suvozaču bilo udobnije. Podvozje je produženo 30 mm, što znači da je razmak između prednjih i stražnjih sjedala sada 33 mm duži, zbog čega su i stražnja sjedala udobnija.
Automobil je odignut od tla 220 mm i zato je, uz najšire moguće kuteve ulaska, izlaska i zapinjanja, odlično pripremljen za offroad vožnju. X-Mode sada je dostupan s dvostrukom funkcijom, prilagođen za različite vremenske i cestovne uvjete. Forester je sačuvao svoj pomalo grubi izgled i ima kapacitet vuče od 1870 kg.
Novi model ima i nov sportski stil temeljen na filozofiji dizajna „Dynamic x Solid”.
Eksterijer ima bočne linije koji se obavijaju oko prednjeg, središnjeg i stražnjeg dijela kako bi naglasile visinu i snagu vozila. Istaknuti rubovi blatobrana naglašavaju funkcionalnost sustava simetričnog pogona na sva četiri kotača.
Doznajte više o vozilu Forester e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/forester
Subaru XV e-BOXER
Od svog ulaska na tržište 2017. godine, Subaru XV postao je omiljeno vozilo mnogih kupaca i prošlogodišnji najprodavaniji Subaruov model u Europi. XV je ključni model koji utjelovljuje vrijednost brenda: sigurnost, zabavu i čvrstu jezgru.
Subaru XV izrađen je na novoj Subaruovoj globalnoj platformi (SGP) kako bi se poboljšala sigurnost pri sudarima i sustav izbjegavanja nesreća, kao i upravljivost i udobnost vožnje. SGP donosi značajna poboljšanja što se tiče krutosti tijela i podvozja (prednja bočna fleksijska krutost +90%, torzijska krutost +70%, krutost prednje suspenzije +70%, krutost stražnjeg podokvira +100%), a apsorpcija energije udara povećana je za 40% u odnosu na prijašnje modele.
Novi model pokreće 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment.
Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon elektromotora i na pogon Motor Assist.
Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.
Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila uravnoteženija je.
Budući da je sigurnost u vožnji Subaruov prioritet, Subaru XV e-BOXER ima u standardnoj opremi niz funkcionalnosti za pomoć u vožnji i sigurnost, kao što je tehnologija pomoći u vožnji EyeSight. Uz to, Subaru XV ima i tehnologiju Subaru Rear Vehicle Detection koja obavještava vozača o vozilima koja ga pretiču.
Snažan karakter ovog vozila kombiniran je s kompaktnim tijelom s mogućnostima pravog SUV-a. Vozilo je odignuto 220 mm od tla, a sve je zaokruženo Subaruovim originalnim sustavom Symmetrical AWD, sustavom Active Torque Vectoring i poboljšanim sustavom X-Mode. Eksterijer novog Subaru XV e-Boxera odlikuju snažne linije, ali i urbani cool te jasno daje do znanja kako vas je sposoban odvesti gdje god poželite. Ekskluzivna nova plava boja – Lagoon Blue Pearl – savršeno predstavlja novi Subaru XV e-BOXER.
Doznajte više o vozilu Subaru XV e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/subaruxv
Levorg 2019
Najnovija verzija Levorga spaja jedinstveni izgled karavana s praktičnošću sigurnog obiteljskog automobila.
Levorgova verzija za 2019. godinu prilagođena je europskom tržištu, a ima redizajniran poklopac motora kako bi napravio mjesta za novi motor – 2,0-litarski motor BOXER NA – kombiniran sa simetričnim pogonom na sva četiri kotača i prijenosom Lineartronic. Performanse su poboljšane kako bi i kraće i duže vožnje bile ugodne i udobne. Novi Levorg ima dobro ugođene suspenzije i odaziv zbog čega je vožnja dinamična i udobna.
Najnovije izmjene napravljene su kako bi se s naprednim sigurnosnim paketom vozilo bilo sigurnije u sudarima. Levorg za 2019. godinu ima poboljšane funkcionalnosti tehnologije pomoći u vožnji EyeSight koja sada može brže prepoznati moguće prepreke na cesti.
Subaru VIZIV ADRENALINE Concept
“Subaru VIZIV ADRENALINE Concept” prvo je konceptno vozilo dizajnirano prema konceptu BOLDER.
Tijelo automobila VIZIV ADRENALINE oblikovano je dinamičnim i snažnim linijama. Ima jedinstven dizajn krova koji čini cijelu strukturu snažnijom te štiti tijelo vozila. Bijele linije na kotačima protežu se sve do guma za grube terene te naglašavaju sportski karakter vozila.